lördag 21 januari 2017

SNART LÄMNAR PLÅTISEN VINTERIDET

 Om ni tror att jag gillar orange och lime......så tror ni alldeles rätt! Det var därför jag blev så himla glad, när jag här om dagen nästan snubblade över dessa dojor...där de låg på reahyllan tillsammans med en massa murriga kompisar! Ett par färgglada..i min storlek! Det var bara att slå till!!!
Och snart får jag väl inviga dom, för i början av februari drar vi, förhoppningsvis, iväg söderut mot Spanien/Portugal... Där vi kan frossa i nyplockade apelsiner...och mycke annat!

Men innan dess ska vi bl.a. montera en bild bak på husbilen...Vi har länge funderat på vilken bild vi skulle välja, och det blev förstås en från vår favoritby i Frankrike, LACOSTE!


4 kommentarer:

  1. Va kul att ni snart är på rull igen.

    SvaraRadera
  2. Så kul att ni ska ut och resa igen. Då kanske vi får syn på er någonstans på Iberiska halvön. Själva flyger vi ner den 32 januari till Alicante. Sen blir det husbilen runt. Hoppas vi känner igen er bil bara....står det Gila på den här också?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!Vi åker med nattfärjan från Malmö den 6e februari... Det står Husbilen Gila (liten text)på vänster bakdörr, vi kommer ju även att ha en ganska stor bild på höger bakdörr. Vi vore trevligt att träffas, vi följer väl varandras bloggar...

      Radera
  3. 31 januari ska det stå så klart :)

    SvaraRadera