torsdag 22 mars 2012

PLÖTSLIGT HÄNDER DET

Torsdag 22 mars


Nä, vi har inte vunnit på Triss... Men idag hittade jag (Inga-Lill ) något som jag letat efter i åratal, och som jag liksom aldrig lyckats hitta!  Men idag när vi gick där i Torre del Mar, så fanns den bara där! Bikinin som jag letat efter! Ja, plötsligt händer det!( Får nog köpa en trisslott när jag kommer hem!) Så nu äntligen kan jag kassera den gamla, som hängt med i åtminstone 6 år!(Det passar sej inte alltid att vara naturist!)
Vi har skjutit upp avresan härifrån två gånger, men nu är det meningen att vi far iväg på lördag. Vi blev lite nyfikna på den lilla byn Nerja, som ligger 2,5 mil härifrån. Lär vara en av de finaste byarna i hela Spanien (vem som nu har bestämt det!)I morgon tar vi vespan dit för att undersöka saken!
Vi har internet till i morgon eftermiddag, får se om vi hinner göra några mer inlägg... När det blir sedan återstår att se...



1 kommentar: